Wednesday, February 27, 2013

Penangan sehangat asmara

Semua tahu yang sekarang ini, trend adaptasi novel ker drama. Bermula Dari ombak rindu, jauh, Adam Dan hawa, setia hujung nyawa, sehangat Asmara Dan banyak lagi....kami sekeluarga. Pun tak ketinggalan menjadi followers untuk drama bersiri ini termasuk Adam Dan hawa Dan yang terbaru adalah sehangat asmara.


Semalam saya sangat keletihan dan sakit kepala up to the extent that I cakap dengan hubby, Jom kita masuk tidur awal. It was 9.15 pm at that time. Tiba-tiba hubby jawab, tak nak la...sebab nak tengok cerita tu..saya tanya cerita apa , sehangat Asmara? Ha-ah jawab mr hubby. Terkejut saya...selama ini bila saya nak tunggu tayangan untuk Adam & hawa selalu dia jawab esok pun Ada ulangan...so saya Tanya lagi, best sangat ker sehangat Asmara? His answered is yes, more than Adam & hawa...I am speechless....

Sejujurnya, dalam banyak-banyak novel Aisya sofea, sehangat asmara is my favorite. Really touching and not only cover love story alone, yet cerita kekeluargaan. I must say, Rita rudaini dipilih untuk melakonkan watak kamilia najwa is totally sesuai as she really deliver good performance. Almost menangis la saya tengok bila scene Kay rindukan zainal tue...serious menjadi....thumbs up to all the crew and pelakon sehangat Asmara!



No comments:

Post a Comment