Saturday, February 2, 2013

I'm in love and always will be....

Ha...tu dia...jiwang pulak sekejap...bukan apa2, bila bangun pagi2 and I see my hubby next to me I smile...teringat kisah zaman bercinta la...tahun nie dah 13 tahun kami Kenal...jangan silap yer, berkenalan tau, bukan USIA perkahwinan...

Nak dijadikan cerita, we've met during high school, he was my senior and we started dating when I was form 3 and he was form 4... Kecik lagi dah gatai....hihihi..at first place our relationship takder la intense pun..my hubby yg merangkap bf ni at that time were super pemalu..bayangkan, since we were in the same school, kalau terserempak dengan I jer, dia bole pusing satu sekolah..so weird, I ni hantu ker?? Awat duk pusing satu sekolah nak elak I? Bila tanya he said, he's super nervous bila nampak I...jantung berdebar2 rasa nak terkeluar katanya...alahai...so sweet...tapi kadang2 geram la jugak kan..dok terfikir, I ni gf ker apa?..bila both of us masuk u..ha dapat pulak dua2 dekat shah alam...ingatkan bole la makin rapat..tapi xder pun...he was more close with his girl-course mate...Tension Akak!! But I trust him..

We start getting super close when he start working and at that time I dah final year...when I said super close, memang super close...everyday after office hour mesti jumpa...sampai at one point my mum tegur, bila masa I belajar kalau dok bercinta ajer...tapi I grade dengan jayanya ok...hihi...

Kisah kami memang pelik, sebab semua org igt after I finished my study, we quickly going to get married since we were so close at that time...guess what?? NO!! Both of us sibuk dengan kerjaya masing2... Tapi finally after 11 years of menyulam cinta on 8/4/2011 kami sah menjadi suami isteri...Alhamdulilah...masih terasa barakahnya....the best part is...I tak pernah jemu rindu, sayang Dan cintakan my hubby even though we had known each other for more than 10 years..so, I guess in order to make the marriage works, you have to fell in love with the same person every time huh? So true...

Opss..anak dah bangun, till next update then.,.,




No comments:

Post a Comment