Monday, September 8, 2014

Comeback!!!

Salam semua!!!
 
 
setelah sekian lama menghilangkan diri sehingga ada yang bertanya, adakah saya tidak menulis blog lagi?? akhirnya I decided to start writing again...maaf kawan-kawan...bukan niat untuk menyepi diri...tapi dikala morning sickness yang melanda saya memang tidak mampu nak menulis lagi...
 
 
 
yup... I am pregnant again...Alhamdulilah...this is our second baby and we expected to have her this coming November...doakan semoga kali ini saya dapat bersalin normal yer... AAMiinnn
 
 
orang selalu berkata, ala second pregnancy..mesti dah ada banyak pengalaman..mesti dah tau macam mana nak handle morning sickness...trust me...I never had a morning sickness during the first pregnancy and I don't even have enough experience with the first child!!! so...setiap pregnancy memang berbeza...this time around during the 3rd weeks of pregnancy saya dah dapat rasakan saya mengandung. why??? because...saya sangat penat...always wanted to sleep.. always wanted to vomit and always tak tahan bau makanan...and guess what..the symptoms last long until up to 6 months of pregnancy...OMG!!!!
 
 
well..its a tough thing to handle being pregnant while having toddler aka aisya in the house with my hubby keeps going away...uhuhuhu...apa nak buat..dugaan...
 
 
and...while me going away from this blog...aisya has celebrating her second birthday!!! can you believe it??? she's two?? oh well...she's growing too fast...apapun...I stop my writing here today will continue to write for you...maybe anyone miss my recipe updates??? hahahah....I don't think so!! till later then!!!
 
 
for your eyes..aisya celebrating her second birthday:))
 


No comments:

Post a Comment